۱۰ چیزی که باید پیش از رها کردن رژیم غذایی تان به خاطر داشته باشید

۱۰ چیزی که باید پیش از رها کردن رژیم غذایی تان به خاطر داشته باشید
چگونه رژیم غذایی تان را رها نکنید ؟

در صورتی که این استراتژی های مؤثر را دنبال کنید، می توانید رژیم غذایی تان را به پایان برسانید و می رسانید.

رژیمرژیم

حساس می کنید باید از برنامه ی رژیم غذاییتان دست بکشید؟ خواه به این دلیل که تا کنون قادر نبوده اید از رژیم غذایی پیروی کنید، گرسنگی را طوری تجربه می کنید که تا کنون نکرده اید، و خواه نتایج را به آن سرعتی که می خواهید مشاهده نمی کنید، چند چیز وجود دارد که شاید به خاطر سپردن آنها، باعث شود تصمیم تان را عوض کنید.

رژیم گرفتن سخت است، هیچ کس منکر آن نیست. اما با به خاطر داشتن این موارد، می تواند آسان تر به نظر برسد.

۲۱ روز اول، سخت ترین روزها هستند

اگر تازه شروع کردید و به همین زودی به دست برداشتن از آن وسوسه شده اید، یادتان باشد، ۲۱ روز اول، سخت ترین روزها هستند. بعد از آن، عادت ها شکل می گیرند و از اینجا به بعد ساده تر می شود. این یک حقیقت است.

گرسنگی طبیعی و عادی است

احساس گرسنگی می کنید؟ نگران آن نباشید. در حالیکه احساس کردن درهای گرسنگی شدید، نشانه ی خوبی نیست، اما برخی گرسنگی ها طبیعی و قابل انتظار است.

اگر چنین حسی دارید آرام باشید. هیچکس تا کنون به خاطر کمی گرسنگی نمرده است. تا زمانی که رژیم غذایی تان خوب تنظیم شده باشد، این موضوع نباید برایتان مشکلی باشد.

رژیم غذایی صحیح برای شما بیرون از اینجاست

اگر با برنامه ی غذایی تان درگیر هستید، شاید به این معنا نباشد که باید تسلیم شوید، بلکه بدین معناست که بایدبه جای آن، یک رژیم غذایی جدید پیدا کنید.

هر کس در اینکه بدنش چگونه به رژیم خاصی پاسخ می دهد، منحصر بفرد است. راه حل این است که رژیمی را پیدا کنید که خوب به آن پاسخ می دهید. آنقدر ادامه دهید تا رژیم صحیح را پیدا کنید.

هیچ چیز خوبی، ساده به دست نمی آید

شما یک شبه وزن اضافه نکرده اید و یک شبه هم آن را از دست نمی دهید. نه، این کار ساده نخواهد بود و بله، کار می برد. هرچه زودتر این موضوع را بپذیرید و انتظار آن را دشته باشید، زودتر نتایج مورد نظر خود را خواهید دید.

همیشه اینگونه نخواهد بود

اگر یک روز بد، باعث تضعیف روحیه تان شده است، به یاد داشته باشید که همیشه اینگونه نخواهد بود. سرانجام، اگر همچنان ادامه دهید، به نقطه ی پایان خواهید رسید و در این زمان، می توانید مجددا غذای تان را بیشتر کنید.

شما همچنان باید به خوردن غذای سالم ادامه دهید، اما میل زیاد و گرسنگی می گذرد. این موضوع موقتی است.

تغذیه، ۸۰ درصد از بازی کاهش وزن است

اگر وسوسه شدید که تسلیم شوید و فقط بر تناسب اندام تمرکز کنید، شاید بخواهید در مورد آن تجدید نظر نمایید. در حالیکه ورزش قطعاً یک بخش کلیدی معادله است، تغذیه واقعاً بیش از ۸۰ درصد از نتایجی که می بینید را تشکیل می دهد.

بسیار مهم است که اگر انتظار دارید وزن بدنتان را مدیریت کنید، درست غذا بخورید.

تنقلات سالم نیست

اگر میل به غذا چیزی است که شما را وسوسه می کند تا برنامه را کنار بگذارید، به یاد داشته باشید که تنقلات، صرف نظر از اینکه به خاطر آن وزن اضافه کنید یا خیر، سالم نیست.

در پایان روز، باید سلامت شما اولویت باشد – خواه وزن کم شود یا خیر. نمی خواهید بهترین حال خود را حس کنید؟

تغییر، چالش برانگیز است

بیشتر افراد در برابر تغییر مقاومت می کنند و رژیم گرفتن یک شیوه ی تغییر است. عادات غذایی خود را سال ها داشته اید، پس توقع نداشته باشید این کار به سادگی روی دهد. شما در هر قدم از راه، احساس مقاومت خواهید کرد.

انتظار آن را داشته باشید و برای آن آماده شوید. این کار فرآیند را ساده تر می سازد.

یک بدن سالم بهتر از هر غذایی است که خواهید چشید

وقتی میل به غذا به طور باورنکردنی قوی است، به خاطر داشته باشید که مهم نیست غذایی که می خواهید چقدر خوشمزه است، این طعم به خوبی احساسی نخواهد بود که با بودن در یک بدن سالم که در آن اعتماد به نفس دارید، به شما دست می دهد.

همیشه این را به خاطر داشته باشید. همه ی این کارها در انتها واقعاً ارزشش را دارند.

آن چیزی که اهمیت دارد، تلاش است

در نهایت، به یاد داشته باشید که تلاش شما واقعاً آن چیزی است که بیشترین اهمیت را دارد. در حالی که همیشه ماندن در یک مسیر خوب است، توقع کمال نداشته باشید. انتظار تلاش داشته باشید.

تا زمانی که تلاش خوبی انجام می دهید، این چیزی است که اهمیت دارد.

پس بار دیگری که وسوسه می شوید دست از رژیم خود بردارید، درباره ی اینها فکر کنید و ببینید آیا روی هم رفته در مورد آن تجدید نظر نمی کنید؟/ فیتنس مگزین

همچنین ببینید
شش راه موثر برای سفید کردن دندان ها
6 نکته ای که باید در مورد پیچ خوردن تخمدان ها بدانید
آموزش رول کردن کوکو و رولت+تصاویر
۱۲ دلیل که ثابت می‌کند باید به ماه‌ عسل دوم بروید
مزایا و معایب شیک های جایگزین وعده غذایی
چه وقت باید به فکر مربی دیگری باشیم؟
۱۲ روش آسان برای آب کردن چربی‌های پشت کمر
وقتی صبرتان لبریز می‌شود چه باید بکنید
وقتی والدینتان خیانت می‌کنند چه باید بکنید
۵ باید روزانه برای داشتن شکمی صاف

تازه های خانه و سبک زندگی